مشاوره بورس

۴۶ بازديد

مشاوره بورس

ما در مشاوره تلفني بورس آرموو كوشيده ايم با بهره از علم و دانش مشاوران خبره در امر مشاوره بورس، اين اطمينان را برايتان ايجاد كنيم كه بورس بازار شانس و بخت و اقبال نيست بلكه رقابت تدبير، صبر و دانش است.

چه سهمي بخرم؟ كي بفروشم؟ كي بخرم؟ سهم هاي كوتاه مدت و ميان مدت خوب كدوم سهام ها هستن؟ از كجا شروع كنم؟ و بسياري سوال ديگر

براي آشنايي با صفر تا صد اين بيزينس سودآور با مشاوره بورس آرموو تماس بگيريد و با آرموو حرفه اي سرمايه گذاري كنيد!

(تا حرفه اي شدن در بورس يك مشاوره فاصله داريد)

 



مزاياي مشاوره تلفني بورس چيست؟

?- دسترسي سريع و راحت به مشاوران بورس
?- كاهش هزينه ها
?- بدون محدوديت زماني و مكاني
?- بهره گيري از دانش مشاور حرفه اي در كوتاه ترين زمان

 

مشاوره بورس آرموو شامل چه مواردي ميشه؟

مشاوران بورس آرموو آماده هستند از ? تا ??? در هر ميزان سرمايه گذاري راهنماي شما باشند.

 

چرا بايد مشاوره بورس بگيرم؟

سرمايه گذاري موفق، يك مشاور نياز دارد،
با مشاوران بورس آرموو ديگر نگران اين موضوع نباشيد

فرصت سرمايه گذاري در بورس رو از دست نده، مشاوره بورس آرموو!

 

معرفي مدير فني گروه مشاوره بورس

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • انبار
  • صورتهاي مالي
  • ايزو
  • قوانين ماليات بيمه
  • IFRS
  • ماليات بر ارزش افزوده

h8uy_s3.png

 

 

بورس چيست و چه كاري انجام مي‌دهد؟

بازار بورس مكاني است كه درآن سهام شركت‌هاي گوناگون توليدي، خدماتي و سرمايه‌گذاري داد و ستد مي‌شود. مردم به بازار بورس بازارسهام هم مي‌گويند. اما نام رسمي و قانوني آن “بورس اوراق بهادار” است. منظور از اوراق بهادار همان برگه‌هاي سهام شركت هاست. به مكاني كه در آن عمل داد و ستد انجام مي‌گيرد تالار معاملات بورس” گفته مي‌شود.

در زبان بسيار ساده بورس بازاري است كه در آن معامله‌گران مي‌توانند موارد مختلفي را خريد و فروش كنند، براي اين كار مي‌توان بورس‌هاي مختلفي را با قوانين خاص تشكيل داد مثل بورس ارز يا بورس كالا.

براي مثال شركت سايپا  را در نظر بگيريد كه بخشي از سهم خود را در بازار بورس عرضه كرده است( فرض را بر اين ميگيرم كه ?? درصد از سهم خود را عرضه كرده باشد). اگر ارزش كل سايپا با تمام دارايي‌هايش يك ميليارد تومان باشد از اين مبلغ ??? ميليون آن را در بورس عرضه ميكند. خريداران حقيقي (كه من و شما مي‌شويم) و حقوقي ( كه شركت‌هاي سرمايه‌گذاري مي‌شوند ) ?? درصد عرضه شده توسط سايپا را مي‌خرند و از اين پس به عنوان سهام دار سايپا به حساب مي‌آيند.

 

آيا مي دانستيد ……؟!!!!!

چرا براي سرمايه‌گذاري بورس را انتخاب مي‌كنيم؟ در اين قسمت به ?? دليلي كه بورس را در درجه اولويت سرمايه‌گذاري قرارمي‌دهد پرداخته‌ايم:

اين موارد رو خيلي جدي بگيريد!!!

در بورس خبري از ماليات نيست و سرمايه و سود شما هر دو از ماليات درامانند

با تشكيل سبدي از سهام متنوع ريسك سرمايه‌گذاري و احتمال زيان خود را كاهش دهيد

با سرمايه‌گذاري در بورس، از حمايت هاي گسترده قانوني برخوردار مي‌شويد

با هر مبلغي مي‌توانيد در بورس سرمايه‌گذاري كنيد

با هر سن و سالي مي‌شود در بورس سرمايه‌گذاري كرد

هيچگاه سرمايه‌هاي ضروري خود را وارد بورس نكنيد

هيچگاه دارائي‌هاي ضروري زندگي خود را براي سرمايه‌گذاري در بورس نفروشيد

قابليت نقد شوندگي سهام از مزيت‌هاي مهم سرمايه‌گذاري‌هاي بورسي به شمار مي‌رود

نگاه بلند مدت و رفتار آگاهانه رمز موفقيت در بورس است

نگاه كوتاه مدت و رفتار هيجاني در بورس منافع شما را در سرمايه گذاري به خطر مي‌اندازد

از طريق بورس مي‌توانيد خود را از ريسك‌هاي احتمالي كسب و كارتان حفظ كنيد، كما اينكه اين ريسك ناشي از بلاياي طبيعي باشد

سهام خوب، يك ثروت ماندگار است

تصميم‌گيري براساس اطلاعات صحيح و قابل اعتماد لازمه موفقيت در بورس است

هيچگاه اصول سرمايه‌گذاري موفق در بورس را فراموش نكنيد

سرمايه‌گذاري در بورس بهترين راه استفاده از وجوه مازادتان است

 

وارن بافت نابغه سرمايه گذاري مي گويد

«سرمايه‌گذاري موفقيت‌آميز نيازمند گذشت زمان، برخورداري از نظم و ديسيپلين و داشتن صبر و حوصله است. فارغ از اينكه چقدر استعداد و تلاش به خرج بدهيد، بعضي كارها وقت مي‌خواهند: نمي‌توان با ? زن باردار، بچه‌اي را يك ماهه به دنيا آورد

 

متاسفانه در ايران نگاه به بورس و كسب در آمد از آن منفي است

برخي فكر مي‌كنند اصلا نمي‌شود از بورس پول درآورد!

عده‌اي ديگر فكر مي‌كنند پولي كه از بورس در مي آيد حلال نيست!

برخي ديگر نيز مي‌گويند، نمي‌شود از بورس پول خوب و قابل توجهي درآورد!

گروهي هم اعتقاد دارند كه بورس تحليل بردار نيست!

در حالي كه نگاهي به زندگي وارن بافت كه تمركز خود را بر سرمايه‌گذاري بلندمدت در بازار بورس قرار داده بود، نشان از حقيقت ديگري دارد، او در سال ???? به‌عنوان ثروتمندترين فرد جهان معرفي شد و هم‌اكنون سومين ميلياردر جهان است‌.

 

انواع بازارهاي بورسي

بازار اوليه:

بازار اوليه بازاري است كه در آن سهام يك شركت يا واحد اقتصادي براي اولين بار در آن عرضه و منتشر مي‌شود. عايدي حاصل از عرضه اين سهام منبعي در تامين مالي آن شركت يا موسسه خواهد بود. از آنجا كه در بازار اوليه، سهام براي بار نخست به خريداران و متقاضيان عرضه مي‌شود، فروشنده اوراق بهادار در حقيقت همان ناشر اوراق بهادار خواهد بود.

بازار ثانويه:

با اتمام عرضه اوليه يك سهم در بازار اوليه، براي ادامه معاملات آن سهم بازار ديگري وجود خواهد داشت به نام بازار ثانويه؛ بنابراين بازار دست دوم (ثانويه) به منظور ايجاد امكان دادو ستد اوراق منتشره در بازار اوليه و افزايش قابليت نقدشوندگي آن، تشكيل شده است. در اين بازار است كه طرفين معامله اين امكان را پيدا مي‌كنند كه علاوه بر تجديد نظر در اوراق خريداري شده، با خريد و فروش دوباره يا چندباره، تعداد آن را افزايش و يا كاهش دهند و يا اوراق ديگري در سهم ديگري تهيه نمايند. دفعات انجام معامله در بازار ثانويه محدوديتي ندارد، اين ويژگي بازار ثانويه است كه موجب مي‌شود تا نقدشوندگي ابزارهاي مالي با جابجا شدن مالكيت آنها، قدرت بيشتري پيدا كند.

 

وارن بافت موفق‌ترين سرمايه‌گذار كل دنيا

وارن بافت فروش آدامس تا بطري‌هاي كوكاكولا و مجله‌هاي هفتگي را به‌عنوان شغل‌ پاره‌وقت امتحان كرده است. او از سيستم شناور براي سرمايه‌گذاري بر روي شركتش استفاده كرده‌ و اكنون به‌عنوان موفق‌ترين سرمايه‌گذار قرن بيستم شناخته مي‌شود

 

مزاياي سرمايه گذاري در بورس چيست؟

براساس باور غالب كساني كه از بورس اوراق بهادار شناختي ندارند، بورس مانند كازينو مي‌ماند كه تنها خوش شانس‌ها مي‌توانند از آن پول به جيب بزنند، ولي از اين حرف‌ها كه بگذريم واقعا بورس چه مزايايي دارد و چرا بايد بورس را براي سرمايه‌‌گذاري انتخاب كنيم ؟

?- كسب بازده

كسب بازده به دو شيوه ميسر است، طريق اول دريافت سود از طريق فعاليت‌هاي شركتي كه سهام آن را در دست داريد، شيوه دوم هم  كسب سود ناشي از فعاليت‌هاي مديران، اتفاقات شركت يا نوسانات قيمتي مربوط به روند قيمت سهم است. اگر بتوانيد اين تغييرات را كه موجب برهم خوردن عرضه و تقاضا مي گردد، پيش بيني كنيد از اين سود بهره مي‌بريد.

?-شفافيت اطلاعات

اين مورد يكي از دغدغه‌هاي اصلي يك سرمايه گذار به شمار مي‌رود، سرمايه‌گذار نياز دارد درباره موضوع سرمايه‌گذاريش اطمينان داشته و اطلاعات كامل و دقيقي در دسترس داشته باشد تا خيالش از بابت سرمايه گذاري راحت باشد، بورس جايي امن براي هر سرمايه‌گذاري است دليل اين امنيت هم در سايه قوانين كه براي اين بازار وضع شده نهفته است، زيرا شركت‌هاي بورسي موظفند كه اطلاعات مربوط به سهام خود را به صورت منظم در اختيار معامله گران قرار دهند .

?-قابليت نقد شوندگي

اين مزيت در مقايسه با ساير سرمايه‌گذاري‌ها مانند ملك، طلا و ارز بيشتر نمود دارد، در هر يك از اين بازارهاي مالي فاصله تصميم تا فروش شما زمانبر است و باعث اين دغدغه برايتان خواهد شد كه آيا مي‌توانيد هر چه سريعتر آن دارايي را بفروشيد و به پول برسيد؟ سهام از اين قاعده مستثني است، اگر سهام شما قابليت نقدشوندگي بالايي داشته باشد مي‌توانيد از نوسانات قيمت سهم حداكثر استفاده را ببريد. در غير اين صورت ممكن است فرآيند فروش چند روز طول بكشد، البته چندان نگران نقدشوندگي هم نباشيد زيرا سهام شركت‌هاي پذيرفته شده در بورس از قابليت نقدشوندگي بيشتري نسبت به سهام ديگر شركت‌ها برخوردارند كه اين خود اطمينان خاطري براي سرمايه‌گذاري در اين بازار مالي است.

?-كمك به صاحبان صنايع و كسب و كار

اگر شما خود صاحب كسب و كاري باشيد گاها با مقداري وجوه بلااستفاده مواجه خواهيد شد كه در حساب يا صندوقتان قرار دارد، در حالي كه مي‌توانيد با سرمايه‌گذاري در بورس از بلااستفاده بودن آن جلوگيري كنيد و هر زمان كه به پول آن نياز داشتيد به سرعت سهام خود را به پول تبديل كنيد.

همچنين گاهي اوقات اتفاقاتي موجب ضرر و آسيب به كسب و كارتان مي شود اتفاقات فورس ماژوري مانند شيوع جنون گاوي براي يك گاودار يا عدم بارندگي و سيل براي يك كشاورز، دراين موارد هم شما مي‌توانيد با سرمايه گذاري در بورس اين خسارت‌هاي گريزناپذير را جبران كنيد و ريسك موجود در كسب و كار خودتان را خنثي نمائيد.

?-مشاركت و كنترل امور شركت

صاحبان سهام مي‌توانند از طريق حق رايي كه در مجامع عمومي و فوق‌العاده به دست مي‌آورند به نسبت سهام خود در انتخاب مديران و تعيين خط برنامه‌هاي آتي شركت مشاركت نمايند.

 

 

 

?- تنوع در اوراق بهادار

در بازار سهام اوراق متنوعي معامله مي‌شوند، در هر سرمايه‌گذاري دو اصل ريسك و بازده وجود دارد، با همين دو مولفه مي‌توانيد سهام‌هايي را با ريسك و بازده‌هاي متفاوت انتخاب كنيد و اختيار آن را مطابق با نيازتان در دست گيريد، در حالي كه اگر پولتان را در بانك نگه داريد ديگر نمي‌توانيد بازده متفاوتي را انتظار داشته باشيد.

?-استفاده از معافيت هاي مالياتي

اين مقوله شايد شيرين‌ترين بخش سرمايه‌گذاري بورس براي كساني است كه با پرداخت ماليات مشكل دارند، علت اين معافيت جذب هرچه بيشتر سرمايه براي بورس و منابع مالي بلند مدت براي واحدهاي توليد است، فروش سهام شركت‌ها در بورس  تنها مشمول نيم درصد ماليات مي گردد كه آن هم بر عهده فروشنده سهام است، در ضمن نه تنها سرمايه، بلكه سود سهام هم در بورس مشمول هيچگونه مالياتي نمي گردد.

?-كشف دقيق قيمت

در صورتي كه سهام شركت در بازار نظام يافته معامله نگردد، ارزيابي آن بر مبناي ارزش دفتري خالص دارايي‌ها (منهاي بدهي) يا حداكثر ارزيابي كارشناسان رسمي صورت مي گيرد. اين شيوه‌هاي قيمت‌گذاري علاوه بر هزينه و زمان بيشتر، از دقت كمتري نسبت به حالت متداول در بورس كه عرضه و تقاضا تعيين كننده قيمت است، برخوردارند.

?- بهترين گزينه براي شغل دوم

سرمايه گذاري بورسي به سبب صرفه‌جويي در وقت و انرژي بهترين گزينه براي شغل دوم است.

??-سهولت در سرمايه گذاري

براي معامله كردن در بورس نياز به حضور فيزيكي در هيچ جايي نيست و فرقي نمي‌كند اهل روستايي در جنوب ايران باشيد يا تهران. براي معامله گري به يك گوشي يا كامپيوتر نياز داريد و علم تحليل‌گري.

بهترين سهام براي خريد در بورس را چگونه شناسايي كنيم؟

براي انجام يك معامله موفق در بازار سهام(بورس) ايران نيازمند تحليل دقيق و درست سهام هستيم. در بازار سرمايه ايران همچون ساير بازارهاي مالي در دنيا دو روش تحليلي وجود دارد كه تحليل تكنيكال و تحليل بنيادي ناميده مي‌شوند. هم‌چنين ابزارهايي وجود دارد كه شما را در كنار تحليل‌ها كمك شاياني مي‌كند. فيلترنويسي، تابلوخواني و روانشناسي بازار جزو ابزارهاي اصلي معاملات در بازار به حساب مي‌آيند. شناخت دقيق انواع سهام و روش‌هاي تحليلي در بازار سرمايه كمك شاياني به شما در جهت انجام معاملات موفق خواهد كرد.

? تحليل تكنيكال : شما در تحليل تكنيكال بر اساس رفتار قيمتي سهام، روند آتي قيمت سهام بر اساس گذشته قيمتي آن را پيش‌بيني مي‌نماييد. در تحليل تكنيكال از RSI، MACD، ابزار فيبوناچي و ساير انديكاتورها، اسيلاتورها و ابزارهاي مختلف ديگر در جهت پيش‌بيني روند آتي قيمت‌ها استفاده مي‌شود. شناسايي پتانسيل روند صعودي در يك سهم و شناسايي نقاط ورود و خروج بهينه از كاربردهاي اصلي اين تحليل به حساب مي‌آيد.

? تحليل بنيادي : در تحليل بنيادي سهام به دنبال اين هستيم تا وضعيت بنيادي يك شركت را با توجه به اعداد و ارقام موجود در صورت‌هاي مالي، پتانسيل‌هاي ذاتي موجود در شركت مزبور، وضعيت صنعت، اوضاع سياسي و اقتصادي كشور و جهان و وضعيت عرضه و تقاضاي محصولات بررسي نماييم. در نهايت با اعمال پيش‌فرض‌هاي تحليلي به برآورد سود خالص شركت در آينده پرداخته و با تقسيم سود خالص بر تعداد سهام شركت به سود خالص هر سهم كه به (Earning Per Share) EPS معروف است، دست پيدا كنيم.

? فيلترنويسي : در سايت بورس اوراق بهادار تهران قسمتي تحت عنوان ديده بان تعريف شده است، در اين قسمت شما مي‌توانيد بسياري از اطلاعات مربوط به سهام پذيرفته‌شده در بازار بورس را به صورت لحظه‌اي مشاهده كنيد. يكي از امكانات جالب در اين صفحه بخش فيلترنويسي است. در اين بخش شما مي‌توانيد با تعريف مجموعه‌اي از مشخصه‌هاي مالي، تعداد محدودي از سهام را كه داراي آن مشخصه مي‌باشند شناسايي نماييد و به جاي رصد ??? شركت حاضر در بورس، تنها ? تا ? شركت را گلچين كرده و پس از آن تحليل تكنيكال و بنيادي آن سهام را انجام داده و در صورت مناسب ارزيابي كردن شركت، اقدام به خريد سهام آن شركت بنماييد.

? تابلوخواني : در مبحث تابلوخواني شما با توجه به تغييرات حجم معاملات، تعداد خريدار و فروشنده حقيقي و حقوقي و حجم خريد و فروش آن‌ها به‌عنوان اصلي‌ترين متغيرهاي تابلوخواني در كنار ارزيابي ساير متغيرهايي كه در صفحه سايت هر نماد بورسي نمايان استدر رابطه با ورود و خروج سهامداران و جذابيت و توجه به يك شركت را ارزيابي مي‌كنيد و درنتيجه با تلفيق اين مبحث با تحليل تكنيكال و بنيادي درصد موفقيت خود در بازار بورس را افزايش مي‌دهيد.

? روانشناسي : روانشناسي در بازار بورس به اهميت نقش كنترل فردي در معاملات، چگونگي رفتار جمعي در بازار، چگونگي چينش سهام با توجه به شخصيت معاملاتي و تمامي مطالبي كه در نهايت به شكل‌گيري هر چه سريع‌تر شخصيت معاملاتي شما كمك مي‌كند مي‌پردازد. توجه داشته باشيد كه تقريباً تمامي معامله گران بازار سرمايه زمان زيادي صرف كرده‌اند تا شخصيت اصلي معامله‌گري خود را شناخته و درصد موفقيت خود را در شناسايي سهام ارزشمند افزايش داده‌اند.

توجه: موفق‌ترين معامله گران افرادي بوده‌اند كه توانسته‌اند توازن مناسبي را در استفاده از روش‌ها و ابزارهاي تشريح شده ايجاد نمايند.

افراد ثروتمند و ميليونر خود ساخته باهوش تر و برتر از شما نيستند. اما آنها از يك سري اسرار ويژه براي ثروتمند شدن بهره گرفته اند كه شما نيز ميتوانيد با پيروي از آنها حداقل كسب و كار خود را رونق بخشيد.

 

بورس بازار افراد باهوش است نه بصري!!!

خريد و سرمايه‌گذاري براي اغلب افراد در بازارهايي كه مي‌توانند حاصل سرمايه گذاري خود را ببينند راحتتر است به عنوان مثال خانه، زمين، طلا و ارز همگي قابل لمس و ديده شدن هستند ولي بورس و سهام اين چنين نيست، به همين سبب سهام را پر ريسك و مخاطره آميز مي دانند زيرا براي اطمينان آن بخش از ذهنشان كه عادت به لمس و ديدن دارد، چيزي به شكل مادي وجود ندارند؛ اين بار رواني موجب مي شود تا از سود سرشار اين بازار چشم پوشي كنند در حالي كه افراد باهوش دچار اين فرصت سوزي‌ها نمي‌شوند.

بورس جاي تنبل‌ها نيست!!!

ما اغلب مي‌دانيم چگونه طلا بخريم، خريد ملك و ماشين هم برايمان آسان است ولي امان از آن زماني كه به ما بگويند كد مشاوره بورسي بگير، احساس مي‌كنيم قرار است وزنه ??? كيلويي بزنيم، ميدانيد چرا؟ فقط به اين خاطر كه اين بازار برايتان ناشناخته است و ذهنتان به صورت طبيعي از ناشناخته ها فراري است زيرا بايد انرژي بيشتري را صرف شناسايي آن كند، به سبب همين تنبلي است كه عطاي سود را به لقاي آن مي بخشيد .

اين مطلب كاملا علمي است و مي توانيد با سرچ درباره مسير عصبي از صحت آن مطمئن شويد؛ مغز خزنده ما، مصرف انرژي را مغاير با بقاي خود مي بيند و از انجام يك كار جديد يا فعاليت جديد فرار مي كنيم زيرا مغز ما به صورت ناخودآگاه به ما مي گويد:

ولش كن، نمي خواد اين كار و انجام بدي. چرا مي خواي خودت و خسته كني. تو كه آخرش نمي توني انجامش بدي!!!

 

چرا بورس را هيولايي مي‌دانيم كه بايد از آن بترسيم؟

بزرگترين مشكل بورس اين است كه از زمان تصميم گيري كاربر براي سرمايه گذاري تا شروع سرمايه گذاري در بورس بيش‌تر از يك هفته طول نمي كشد. همين موضوع در نهايت به ضرر بورس و اقتصاد كشور ختم مي شود.

اگر معامله گري هم مانند پزشكي مهندسي يا هر رشته تحصيلي ديگر نياز به گذراندن دوره اي دو ساله يا بيشتر داشت آن وقت شاهد ضرر كردن افراد در بورس نبوديم و اين بد بيني نسبت به بورس ايجاد نمي شد.

متاسفانه براي شروع معامله گري هيچ امتحان ورودي نياز نيست از همين رو شخص بدون اينكه حتي الفباي تحليل گري را بلد باشد سهم ميخرد، ضرر هم ميكند و در نهايت از بورس ايران و تحليل ناپذير بودنش حرف مي زند.

معمله گران بورسي فراموش مي كنند، بورس بازاري سراسر هيجان برانگيز است ولي رفتارهاي هيجاني را تاب نمي آورد‌.

سرمايه گذاري در بورس معاف از ماليات است.

 

چگونه در بورس سرمايه گذاري كنيم ؟

وقتي صحبت از سرمايه گذاري در بورس مي‌شود تمام ذهن ما به سمت تالار حافظ تهران با آن تابلوي بزرگ قرمز رنگش مي‌رود، اغلب فكر ميكنند براي خريد سهم بايد به همين تالار بروند و از كارگزارن بخواهند كه برايشان سهم بخرند، اما اين شيوه سال‌هاست كه قديمي شده، در حال حاضر هر فردي با انجام چهار گام مي‌تواند در خانه و از طريق اينترنت با يك كامپيوتر يا موبايل معاملات بورسي انجام دهد.

مراحل ابتدائي سرمايه گذاري در بورس به شرح زير است:

  • گام اول : دريافت كد بورسي
  • گام دوم: آموزش بورس
  • گام سوم: تهيه پول
  • مرحله چهارم: معامله‌گري

 

ليورمور مشهورترين بورس‌باز تاريخ     

ليورمور يك دلال بود اما ارزش صبر كردن را خوب مي‌دانست و خوب مي‌دانست كه چه‌وقت اصلا معامله نكند. او هنر استفاده از زمان را داشت.

ليورمور باور داشت:

پول از راه صبر درمي‌آيد نه از راه خريد و فروش.

درست بخريد، موقعيت خود را محكم بچسبيد.

 

ارزش اسمي چيست؟

ارزش اسمي يك سهم، قيمتي است كه پذيره نويسي سهام شركت بر اساس آن قيمت انجام مي‌شود.

 

ارزش دفتري چيست؟

اگر مجموع بدهي‌هاي شركت را از مجموع دارايي‌هاي شركت كم كنيم، مبلغ باقيمانده نشان‌دهنده مجموع ارزش سرمايه سهامداران شركت يا به تعبير دقيق‌‌تر، مجموع حقوق صاحبان سهام شركت خواهد بود. حال اگر مبلغ حقوق صاحبان سهام شركت را بر تعداد سهام شركت تقسيم كنيم، عدد حاصل بيانگر ارزش دفتري هر سهم است. در حقيقت، ارزش دفتري معياري كليدي است كه سرمايه‌گذاران براي اندازه‌گيري ارزش سهام از آن استفاده مي‌كنند.

 

ارزش واقعي چيست؟

ارزش واقعي يا ارزش معاملاتي، قيمتي است كه سهام بر اساس آن، در بورس معامله مي‌شود. آنچه كه قيمت سهم در بورس را تعيين مي‌كند، ميزان عرضه و تقاضا براي يك سهم است. براي مثال، ممكن است به علت عملكرد خوب يك شركت، سرمايه‌گذاران زيادي متقاضي خريد سهام آن شركت در بورس باشند؛ بنابراين، قيمت آن در بورس براساس ميزان تقاضا، افزايش خواهد يافت و حتي ممكن است اين افزايش، تا چند برابر ارزش اسمي هم باشد. در نقطه مقابل، عملكرد ضعيف يك شركت ممكن است باعث بي‌‌رغبتي سرمايه‌گذاران به خريد يا نگهداري سهم مذكور و در نتيجه، افزايش عرضه آن در بورس باشد. طبيعتاً با افزايش عرضه، قيمت سهم كاهش يافته و اگر اين روند ادامه يابد، ممكن است قيمت سهم حتي به زير قيمت اسمي، يعني ??? تومان برسد؛ بنابراين، قيمت بازار يك سهم، قيمتي است كه در بورس، براي سهم تعيين مي‌شود.

وارن بافت نابغه سرمايه گذاري مي گويد

«بهتان مي‌گويم چطور پولدار شويد. درها را ببنديد. هر وقت بقيه حريص بودند شما ترسو شويد. هر وقت بقيه ترسو شدند شما حريص شويد

«نكته كليدي در سرمايه‌گذاري اين نيست كه سبك سنگين كنيد فلان صنعت قرار است چه تأثيري بر جامعه داشته باشد يا چقدر رشد كند. بيشتر حواستان به اين باشد كه ببينيد فلان شركت چقدر در رقابت با بقيه جلوتر است و از همه مهم تر اينكه تا كي مي‌تواند جلو بماند

 

مفاهيم بنيادي براي شناخت سوددهي شركت‌ها

EPS

(سود هر سهم)، هرگاه كل سود پس از كسر ماليات را به تعداد سهام تقسيم نماييم؛ سود هر سهم بدست مي‌آيد.

 

DPS

(سود نقدي سهام يا سود تقسيم شده)، وقتي شركتي تصميم مي‌گيرد بخشي از درآمدهاي پس از كسر مالياتش را به شما پرداخت كند، آنچه به شما پرداخت مي‌كند «سود تقسيمي» نام دارد.

 

 NAV چيست؟

(ارزش خالص دارايي)عبارت از ارزش كل دارايي‌هاي شركت پس از كسر بدهي‌ها است.

 

ماموريت آرموو در مشاوره بورس

ما در آرموو كوشيده ايم با بهره از علم و دانش مشاوران خبره در امر سرمايه گذاري بورسي و مشاوره بورس، اين اطمينان را برايتان ايجاد كنيم كه بورس بازار شانس و بخت و اقبال نيست بلكه رقابت تدبير، صبر و دانش است.

براي آشنايي با صفر تا صد اين بيزينس سودآور با مشاوران ما تماس بگيريد

مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره تلفني بورس (02145298) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/exchange-advice/

 

 

امير تتلو كيست؟

۵۰ بازديد

امير تتلو كيست؟

 

نام اصلي امير تتلو، امير مقصود لو است. اين خواننده‌ي ايراني حواشي بسيار زيادي داشته است. البته شايد بهتر باشد بگوييم كه تتلو به واسطه‌ي همين حاشيه توانسته اينقدر معروف شود و در آمد كسب كند.

اما واقعا امير تتلو كيست و چگونه پول در مي‌آورد؟  آيا سايت تتل بت ربطي به تتلو دارد؟ اگر شما هم به دنبال جواب اين سوال ها هستيد در ادامه‌ي اين مقاله با ما همراه باشيد.

 

امير تتلو كيست؟

امير تتلو متولد 20 شهريور 1362 است. اين خواننده‌ي مشهور تا ديپلم بيشتر درس نخوانده است. آخرين مدرك تتلو ديپلم رياضي است.

همان طور كه امير تتلو بارها هم در شعرهايش و هم در مصاحبه هايش گفته است، وضعيت خانوادگي خوبي نداشته است. هم مادرش و هم پدرش به كارگري مشغول بوده اند تا خرج زندگي خانواده‌ي آنها در بيايد.

امير تتلو آخرين فرزند خانواده‌ي مقصودلو است. امير دو خواهر بزرگتر از خودش نيز دارد.

امير تتلو از دوران نوجواني كار مي‌كرده، حتي براي مدتي شاگرد نجاري و بقالي نيز بوده است.

احتمالا براي شما سوال باشد كه چرا نام اميرحسين مقصودلو، لقب تتلو را براي خودش انتخاب كرده است؟

به گفته‌ي خود تتلو، اين لقب هيچ معناي خاصي ندارد و او اين نام را براي اينكه خاص و يونيك باشد انتخاب كرده است!

امير تتلو از همان دوران نوجواني خوانندگي را آغاز كرد، او از اواخر دهه‌ي 70 تصميم با موسيقي رپ آشنا شد. در اين حوزه چند آهنگ منتشر كرد. او براي اينكه به خوبي با  سبك R&B آشنا شود يك سفر دو ساله به دبي داشت و زير نظر شاهرخ سالار آموزش ديد.

او پس از بازگشت از دوبي با حسين تهي گروهي به نام (TNT)  را تشكيل داد. اين گروه چندين آهنگ بسيار موفق داشتند اما پس از مدتي به دلايلي شخصي اين گروه منحل شد.

امير تتلو پس از منحل شدن اين گروه دوباره به دوبي مهاجرت و سعي كرد در دوبي فعاليت موسيقي اش را ادامه دهد. اما به دليل مشكلات مالي در اين كشور هم نتوانسته بماند و دوباره به ايران برگشت.

در ايران شروع به ضبط كردن آلبوم‌هاي زير زميني كرد، البته اين موضوع هم حاشيه ساز شد، او در سال 1390 اولين آلبوم خود را به نام  زير همكف را منتشر كرد، اما در آذر 1392 توسط پليس امنيت اخلاقي به دليل انتشار آلبوم غيرمجاز دستگير و روانه‌ي زندان شد.

 

حواشي‌هاي امير تتلو

همان طور كه مي دانيد حواشي اطراف امير تتلو كم نيست، در اين مقاله تصميم گرفتيم با برخي از اين حواشي شما را آشنا كنيم.

  • حواشي فوتبال: او براي جام جهاني 2014 برزيل يك ترك به نام منم يكي از اين يازده تام منتشر كرد. برعكس بيشتر آهنگ هايي كه براي حمايت از تيم ملي فوتبال منتشر شد، تم بسيار غمنگيني داشت.

امير تتلو پس از انتشار اين موسيقي به طرفدارانش اعلام كرد كه قصد دارد از دنياي موسيقي خداحافظي كند و در ادامه ي زندگي اش فوتبال بازي كند.

حتي امير تتلو يك روز به صورت سرزده سر تمرين سرخابي ها رفت و در پستي به طرفدارانش گفت كه قصد دارد جاي علي كريمي را در تيم پرسپوليس بگيرد.  البته همان روز اين خواننده‌ي پر حاشيه توسط مربي وقت پرسپوليس از سر تمرين اخراج شد!

او پس از اينكه نتوانست در تيم پرسپوليس جاي بگيرد تصميم گرفت در تيم ذوب آهن شانسش را امتحان كند كه اين تيم هم امير تتلو را قبول نكرد.

  • حواشي حجاب: پيش از اينكه امير تتلو ايران را براي هميشه ترك كند. او از حجاب داشتن بسيار حمايت كرد، او پست‌هاي فراواني در اين مورد در صفحات اجتماعي خودش منتشر كرد. حتي افراد زيادي تبليغات اين خواننده‌ي مشهور در مورد حجاب را به خاطر گرفتن مجوز دانستند، هر چند كه حتي با اين تبليغات او نتوانست مجوز براي انتشار آلبوم‌هايش بگيرد!
  • حواشي حمايت از رئيسي: او در آخرين انتخابات رئيس جمهوري در ايران از ابراهيم رئيسي حمايت كرد! او در زمان انتخابات رياست جمهوري اينستاگرامش بيش از 4 ميليون نفر فالوئر داشت، به نظر مي‌رسد كه كمپين رئيسي به دنبال كسب آراي اين افراد بوده اند. البته موفق نبودند و ابراهيم رئيسي در انتخابات شكست خورد و اين موضوع تنها به ضرر امير تتلو و ايجاد حاشيه‌ي بيشتر براي او شد!
  • حواشي حرم سراي سلطان: آخرين حاشيه اي كه تتلو ايجاد كرد و باعث شد كه صفحه‌ي اينستاگرام اين خواننده‌ي رپ براي هميشه حذف شود، صحبت‌هاي او در مورد سوء استفاده‌ي جنسي از كودكان بود!

او در پستي از دختران بين 15 تا 20 ساله‌اي كه در تركيه هستند خواست تا به حرم سراي سلطان او ملحق شوند!

همين موضوع باعث  حاشيه‌هاي بسيار زيادي براي اين خواننده شد و در نهايت نيز اينستاگرام صفحه‌ي تتلو را بست و اظهار كرد كه اين خواننده ديگر به هيچ عنوان نمي تواند در اينستاگرام به فعاليت بپردازد.

منبع : alinaqijahani

 

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

۶۱ بازديد

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند كه نام و يا لوگو شركت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، كه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يكي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ كسب و كار به شمار مي آيد.

 سه نكته كليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول كسب و كار شما مرتبط باشد.
·بايد كسب و كار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات كسب و كار و برند شما، يك هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني كه گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مكان هايي هستند كه شركت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينكه هديه شما يك خودكار ارزان يا يك هديه گران باشد تقريبا ريسك يكساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي كه يك هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليكه از آن استفاده مي كند مي بينند و يك توصيه مثبت براي كسب و كار شما صورت مي گيرد.
استفاده كوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يك هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يك نوشيدني يا اسنك با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي كساني كه خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي كنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي كوتاه مدت و يك هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده كنيد.
اغلب شركت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا كساني كه هنوز مي خواهند خريد كنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني كه خريد انجام شده است استفاده مي كنند.
كسب و كارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند كه علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يكي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است كه با برند شما مرتبط باشد، اين معيار كمك ميكنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شركت شما شود. اين كمك مي كند كه گيرندگان هدايا با فعاليت شركت شما ارتباط بيشتري برقرار كنند. به عنوان مثال: خودكار ها يكي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شركت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده كه كمك مي كند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودكار را انتخاب كنيد.

كرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يك متخصص پوست هستيد.

كيت كمك هاي اوليه با برند شما ،اگر كار شما مرتبط با كلينيك يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودكار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و كاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شركت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

كيت كمك هاي جانبي جاده اي براي شركت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يك رستوران يا شركت توليد كننده مواد غذايي.

وسايل الكتريكي براي شركت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاك و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليكه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور كلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شركت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يك خوراكي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند كار يك هدف كوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي كار كند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شركت شما بهبود ببخشند. اما يك هديه معيوب و يا بي كيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از كسب و كار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يك سال يا بيشتر و  در اكثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است كه با مقداري سرمايه گذاري يك هديه با كيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شركت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

۵۲ بازديد

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر كسب و كاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يك قاعده كلي است كه هر فردي كه وارد دنياي كسب و كار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يك شيوه بازاريابي است كه هزينه بسيار پاييني براي صاحبان كسب و كار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب كرد. شما مي توانيد اقلام كم هزينه و موثري را كه توجه مردم را به خودشان جلب مي كنند، پيدا كنيد و به وسيله آن ها كم كم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت كسب و كار خود بكشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي كسب و كارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه كنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض كنيد كه يكي از اين هداياي تبليغاتي، يك فلش سفارشي باشد كه نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي كه اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي كنند، دائما كسب و كار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي كنيد كه بخشي از بازار را كه مد نظر كسب و كارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و كارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض كنيم كه شما يك كسب و كار مرتبط با تكنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي كسب و كارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيركانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد كه هميشه از آن استفاده كنند، اما اين فكر نيز در ذهنشان تداعي نشود كه شما قصد داريد كه محصولات و كسب و كارتان را به زور به آن ها تحميل كنيد. صاحبان كسب و كارهاي مختلف بايد به سختي تلاش كنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا كنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يك تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه كسب و كار كوچكي داشته باشيد و چه صاحب كسب و كار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود كه اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب كنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و كنفرانس هايي كه در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينكه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند كارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و كاركرد مناسبي دارد. دوران كارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي كه اين روزها با آن سر و كار داريم، اين است كه تعداد كارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده كه اخيرا به كيف خود نگاهي بيندازيد و كارت ويزيتي در آن مشاهده نكنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي كنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است كه ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي كنيم كه اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي كارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي كمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينكه به خود زحمت تهيه كارت ويزيت بدهيد و تنها يك كارت ويزيت ديگر به كيف پول مردم اضافه كنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاك :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات كسب و كار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باكيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد. 

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه كسب و كارهايي كه مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يكسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است كه در ديد قرار داشته باشد. 

2- كلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شكل‌هاي مختلف از كلاه استفاده كرده‌ايم، بدون اينكه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان كلاه تبليغاتي هستند كه به يك ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. كلاه تبليغاتي يه كلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است كه امكان چاپ كردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يك برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب كلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشركت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌كنند. 

3- لباس كار:

لباس هاي كار يك وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شركت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع كسب و كار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به كنكاش وادار مي كند. لباس كار تبليغاتي مي توانند شروع كننده ي مسير بازاريابي شركت شما باشند و در كنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.

 

 

 

بهترين بسته آموزش شيمي كنكور ،‌شيمي حرف آخر

۴۱ بازديد

بهترين بسته آموزش شيمي كنكور ،‌شيمي حرف آخر

mtq8_m7.jpg

دي وي دي شيمي حرف آخر به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور براي تمامي مقاطع تحصيلي به شمار مي‌آيد كه در 61 ساعت، تمامي مطالبي كه دانش آموز به آن در كنكور نياز دارد، تدريس مي‌شود. درس شيمي از اهميت زيادي براي دانش آموزان علي الخصوص رشته تجربي دارد. بنابراين بايد به آن توجه خوبي داشت تا با كسب درصدهاي بالا، بهترين نتايج را در آزمون‌ها كسب كنند. همانطور كه گفته شد، اين پكيج جامع، از سه بخش تشكيل شده است.

بخش اول كه شامل مفاهيم شيمي مي‌باشد، به قسمت هايي مي‌پردازد كه بيشتر مطالب به صورت مفهومي است و دانش آموز بايد به عمق مطالب پي ببرد تا بتواند نتيجه خوبي بگيرد. براي مثال شيمي آلي، بررسي اعداد كوانتومي و بررسي اتم و… از قسمت هايي است كه در مفاهيم شيمي پكيج هاي حرف آخر تدريس مي‌شود. البته اين نكته را هم بايد بگوييم كه مفاهيم شيمي، پيش نياز مسائل شيمي است و براي اينكه راحت تر بتوان سوالات شيمي را حل كرد، بايد به مفاهيم دقيق آن پي برد. اين روش مطالعه يقينا به دانش آموز كمك مي كند بدون هيچ مشكلي تمامي سوالات مربوط به مسائل شيمي مانند درصد جرمي، محلول ها، استوكيومتري و … را پاسخ دهد.

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

بخش دوم به مسائل شيمي مي‌پردازد كه سه پايه تحصيلي در آن قرار داده شده است. مسائل شيمي نيز از اهميت زيادي برخوردار است به همين دليل در شيمي جامع حرف آخر، ابتدا مفاهيم مهم به دانش آموز تدريس شده و سپس به سراغ آموزش و تدريس مسائل مختلف به آن ها پرداخته مي‌شود. مسائل شيمي، به دليل اينكه داراي محاسبات زيادي مي‌باشد، دانش آموز ممكن است دچار كمبود وقت در اين درس شود. آموزش محاسبات سريع استاد منتظري، به افراد كمك مي‌كند تا به راحتي اين مسائل را حل كنند و حتي در كمتر از يك دقيقه به جواب درست دست يابند.

در بخش مسائل شيمي، استاد شيرواني حرف آخر به جاي اينكه دانش آموز را وادار به حفظ فرمول هاي مختلف در اين درس بكند، براي نمونه به آن‌ها سه الگو طلايي a-x، محلول = حلال + حل شونده و مول در ظرفيت و ضريب را آموزش مي‌دهد كه با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي به حفظ كردن هيچ فرمولي ندارند و به راحتي مي‌توانند بيش از نصف سوالات كنكور مربوط به شيمي را پاسخ دهند. مدت زمان تدريس براي هر بخش نام برده شده در شيمي نيز به صورت زير مي‌باشد :

  • مدت زمان تدريس مفاهيم شيمي دوازدهم: حدود 19 ساعت تدريس و در كنار آن حل انواع سوالات براي تفهيم كامل موضوع
  • مفاهيم شيمي دهم و يازدهم: 22 ساعت تدريس استاد شيرواني به همراه حل تست‌هاي كنكور و تاليفي
  • مسائل شيمي (دهم، يازدهم و دوازدهم): حدود 20 ساعت آموزش به همراه حل تعداد زيادي تست براي دانش آموز

چرا شيمي جامع حرف آخر ؟ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

شيمي يك درس پر اهميت در رشته تجربي مي‌باشد به طوري كه ضريب آن 9 است و نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه اكثر دانش آموزان به دليل آموزش غلطي كه ديده اند، در اين درس نتيجه خوبي كسب نمي‌كنند. اما همان دانش آموزان با استفاده از يك منبع خوب به راحتي مي‌توانند در شيمي نتيجه خوبي بدست بياورند.

موسسه حرف آخر با توجه به اهدافي كه دارد، به روش شهودي سازي و تصوير سازي در تدريس تاكيد زيادي دارد. زيرا بر اين عقيده است كه با استفاده از تصوير سازي دانش آموزان راحت تر مي‌توانند مطالب را ياد بگيرند و از آنجا كه شيمي نيز داراي اهميت زيادي مي‌باشد، با استفاده از اين روش دانش آموز مي‌تواند تمامي مطالب مربوط به شيمي كنكور را بدون هيچ كمبودي فرا بگيرد. همچنين با استفاده از اين روش به همراه الگوهاي تدريس شده توسط استاد شيرواني، دانش آموزان ديگر نيازي به اين ندارند تا تمام فرمول‌هاي شيمي را حفظ كنند و براي حل سوالات مختلف از تكنيك هاي مختلفي استفاده نمايند. از چند تكنيك براي حل بسياري از سوالات استفاده مي‌شود.

دليل برتري شيمي جامع حرف آخر نسبت به بقيه منابع آموزشي

تمامي محتواي آموزشي در شيمي جامع حرف آخر (بهترين بسته آموزش شيمي كنكور) ، به تدريس و آموزش اختصاص داده نمي‌شود. بخش اعظمي از آن را استاد شيرواني به حل كردن انواع تست‌ها و سوالات تاليفي خود پرداخته است تا دانش آموزان بتوانند روش استفاده از الگوهاي تدريس شده را راحت تر درك كنند و در كنار آن از كتابكارهاي موجود، براي تثبيت مطالب در ذهن خود استفاده نمايند.

كل اين نكات بخشي از ارزش شيمي جامع حرف آخر را بازگو مي‌كند. استاد شيرواني با تدريس فوق العاده و جذابي كه دارد، به راحتي به صورت مفهومي تمامي مطالب، حتي سخت ترين قسمت‌ها را با بياني شيوا به دانش آموزان آموزش مي‌دهد تا ديگر دغدغه اين را نداشته باشند كه براي درس مهمي مانند شيمي چه كاري بايد انجام بدهند. نكته مهم ديگري كه وجود دارد، مدت زمان كمي است كه تدريس به صورت كامل براي دانش آموز انجام مي‌شود. بدين معنا كه دانش آموز تنها با 61 ساعت آموزش به راحتي مي‌تواند به درصدهاي بالا دست پيدا كند. البته بايد توجه داشته باشيد كه بدون تمرين و تكرار هيچ موقع اين نتيجه بدست نمي‌آيد. بنابراين مي‌توان گفت كه پكيج جامع شيمي حرف آخر، به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور است.

ويژگي هاي تدريس شيمي استاد شيرواني در بهترين بسته آموزش شيمي كنكور :

  • ابداع روش مول-ضريب
  • ابداع روش a-x براي حل مسائل شيمي
  • استفاده از نقشه راه براي تدريس
  • شهودي سازي و استفاده از الگو
  • استفاده از انيميشن و الگو براي تدريس مطالب
  • حل و تحليل انواع تست‌هاي تاليفي و كنكورهاي سراسري
  • تدريس محاسبات سريع توسط استاد منتظري
  • تطابق بالاي 90 درصد در آزمون‌هاي سراسري
  • داراي كتابكار بر روي پكيج آموزشي
  • استفاده از فرمول فش
  • آموزش كل مسائل شيمي در 14 جلسه
  • آموزش كل مطالب شيمي با استفاده از 14 الگو

نظرات برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • دكتر شيرواني نقشه راه‌هايي دارند كه كولاك ميكنه (فردين باربد رتبه 203)
  • يه الگو واقعا عظيمي دارند براي شيمي كه همه سوالات رو در بر ميگيره و من هر سوالي رو كه ميبينم از يك جاي الگو شروع مي‌كنم تا راحت به جواب برسم (علي عباس زاده رتبه 207)
  • الگوهاي ضريب به مولي كه تدريس كردن كمك زيادي ميكنه به دانش آموز. تمامي اين روش‌ها در شيمي جواب ميده براي اطمينان هم اگر كسي ميخواد بياد هر سوالي بگه من حل ميكنم براش (سعيد ضيايي رتبه 260)
  • استاد شيرواني خيلي خلاق و بي نظير هستند (زهرا سلطاني رتبه 275)

درصد شيمي برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • خانم فرناز ميرزايي رتبه 373 شيمي 84 درصد
  • علي انعامي رتبه 451 شيمي استاد شيرواني 94 درصد
  • سجاد نوري رتبه 71 شيمي استاد شيرواني 93 درصد
  • فردين باربد رتبه 203 شيمي حرف آخر 83 درصد
  • علي عباس زاده رتبه 207 شيمي 93 درصد

مباحث تدريس شده شيمي تجربي

  • ساختار اتم
  • خواص تناوبي عناصر
  • تركيب هاي يوني
  • پيوند كوالانسي
  • تركيب آلي
  • استوكيومتري
  • ترموديناميك شيميايي
  • محلول ها
  • سينتيك شيميايي
  • تعادل شيميايي
  • اسيد وباز
  • الكتروشيمي

مباحث تدريس شده شيمي رشته رياضي

  • كيهان زادگاه الفباي هستي
  • ردپاي گاز ها در زندگي
  • آب آهنگ زندگي
  • قدر هداياي زميني را بدانيم
  • در پي غذاي سالم
  • پوشاك نيازي پايان ناپذير
  • مولكول در خدمت تندرستي
  • آسايش و رفاه در سايه شيمي
  • شيمي جلوه اي از هنر
  • شيمي راهي به سوي آينده روشن تر

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين بسته آموزش شيمي كنكور و تهيه پكيج شيمي جامع  با شماره 09129573833  تماس حاصل نماييد.

به نقل از فروشگاه آنلاين محصولات حرف آخر و برگرفته از مقاله بهترين بسته آموزش شيمي كنكور